Kui Teil on tekkinud probleem ostetud kaubaga, siis eraisikuna saate Te esitada pretensiooni avalduse ja juriidilise isikuna saate esitada avalduse garantii korras, kui tootel oli e-poes tootelehel märgitud garantii.
Pretensiooni puhul või garantii korras pöördumiseks palume Teil esmalt täita vastav avaldus ja saata e-posti aadressile epood@ee.g4s.com või saata kirjana aadressile AS G4S Eesti, Vesipapi 2, 12916, Tallinn.
Järgnevalt pakkige tagastatav toode ja lisage pakke karpi avaldus.
Seejärel tagastage toode. Toodet on võimalik TASUTA tagastada G4S pakiautomaati (AS G4S Eesti, Vesipapi 2, 12916, Tallinn) või TASUTA läbi Omniva pakiautomaadi, selleks me saadame pakikaardi (peale avalduse kätte saamist), mille Te peate kleepima pakile ja viima paki Teile sobivasse Omniva pakiautomaati. Vaid kulleriga saadetavate toodete puhul pakume ka TASUTA saatmist Omniva kulleriga.
Pretensioonidele ja garantii korras esitatud Avaldustele vastame 15 päeva jooksul.
Pretensiooni esitamise Avaldus
Avaldus garantii korras esitamiseks
Pretensiooni ja garantii korras avalduse esitamise ja tingimuste kohta saate täpsemalt lugeda Müügitingimustest.